mandag 21. desember 2015

Mosyboks - Desember

Jippi! Endelig var det den tiden av måneden igjen at mosyboks kom i posten :) Lykke for både stor og liten. Har vært litt stille den siste tiden, men tiden løper fra meg og jeg rekker ikke å vise dere noe av prosjektene jeg holder på med. Men jeg skal blir flinkere :D

"Kode for å importere bloggen min til Nouw: 8861911167"

Innholdet denne mnd:

Leke fra Fisher Price
Leke fra Lamaze
Rangle Bloomingville
Refleks fra teddykompaniet
DIY juletrekule til å ha bilde inni
Frukt purre 

Alle lekene er smakt på og godkjent av lillesøster selv :) 

Frukt purren er allerede tom og disse må jeg helt klart ordne flere av, hun slukte de! :)


Denne skal vi lage i dag, passet så fint siden storesøster skal lage sin årlige juletrekule. Hun
får nemlig materiale til å lage det hvert år i adventskalenderen sin. 

Kommer nok bilder av både julekuler og treet  :D





Ingen kommentarer: