mandag 15. juni 2015

Fødebagen

#annonse


Da er fødebaggen til både meg og lillesøster klar! Nå er det virkelig ikke lenge igjen. Uke 38 i dag :)
Tenkte å vise dere hva jeg har med i min fødebag/koffert og i barselbaggen til lillesøster.

2 ammesingletter, en ammatopp, ammebher og truser fra h&m. Turkise og svarte buksa fra cubus.
Tøflene fikk jeg av min kjære når jeg lå på sykehuset i begynnelsen av svangersakpet.

Kamerane er med, ammeinnlegg og salve. Sprayen er til å spraye ett sted som kan svi en del etter fødsel, spent på om den funker. Har også med enn bæretube/kengerutopp.



Dette er med til lillesøster.

Bodyen med "I <3 DAD"og ull sokkene brukte også storesøster på sykehuset :)
Kosekluten (giraffen) er lik den storesøster har og er
gave fra henne tillillesøster <3 

Her er hentesettet, bodyen brukte storesøster, sokkene har oldemor strikket og ett
nydelig og mykt sett fra lillelam. Det er i 100% merino ull og passer
like bra vinter som sommer. Gleder meg til å se lillesøster i dette <3
Settet er fra nettbutikken mamman min og meg, en nettbutikk med
fokus på kvalitet, sikkerhet, natur, miljø og utvikling! Dette er noe jeg
setter veldig høyt, så få lov til å samarbeide med henne
er virkelig gøy! :)  

Har også ordnet med storesøstergave, hun skal få ett lite digitaltkamera :) Hun elsker å ta bilder og vi tenkte det kan være fint for henne og drive å ta bilder på sykehuset, da har hun egne
bilder av lillesøster og hun kan ta bilder når folk kommer på besøk
hjemme hos oss.

Håper dere alle får en fin uke
Klem fra Renate Josefine 



Ingen kommentarer: