onsdag 13. mai 2015

Min versjon av naked cake!

Hei alle sammen!
Tenkte jeg skulle dele med dere denne oppskiften jeg fant hos www.cakeplease.no. Jeg lagde denne
til bursdagsselskapet i helgen, selv liker jeg ikke sjokoladekake (jepp, eneste jenta i verden).
Fikk masse gode tilbakemeldinger så kan trygt dele den med dere ;)


Oppskriften finner du HER.

Jeg delte bunnene i 2 så jeg fikk 4 deler og dynket hver del i karamellsaus, sånn du bruker til is.
hadde krem mellom og bygde meg en ganske høy kake. På toppen pyntet jeg med bær.


Denne kommer mest sannsynlig til å bli en av dåpskakene, ja det stemmer jeg har allerede
begynt planlegging av dåpen! Noe må jeg jo finne på de dagene jeg er sengeliggende.

Ellers har kvalmen kommet tilbake og jeg kaster opp på morgenen igjen, men nå er det ikke
lenge igjen til termin, så jeg får bare holde ut! Slenger med det siste magebilde.


Ønsker dere alle en fin dag videre!
Klem Renat Josefine

Ingen kommentarer: