onsdag 18. februar 2015

Før & Etter linskap

Tenkte jeg skulle vise dere noen møbler jeg har pusset opp tidligere. 
De kommer i hvert sitt innlegg :) Først ut er dette linskapet;
Det ble kjøpt på en kjøp og salg side for stedet jeg bor.
Husker ikke helt men tror det var gratis.

Det ble malt med en egenblandet maling utenpå og hvitt inni!


 Ble veldig fornøyd med resultatet :)

Tenkte jeg skulle oppdatere dere litt på hvordan graviditeten går. Formen er noe bedre om dagen,
 kaster fortsatt opp noe, men ikke like ille som tidligere. Vi har vært på ultralyd og alt
så bra ut med prinsessa der inne <3 Skal om ikke lenge begynne 
oppussing av babyrommet. Gledere meg! Har alt planlagt
alt inni hode, spent på om det blir som jeg tenker.

Ønsker dere alle en nydelig onsdag videre.

Klem fra meg og mageboeren ;)


Ingen kommentarer: